Thursday, October 15, 2009

Arghhh!!


Penulis sengaja memasukkan gambar ini meskipun seakan-akan lari daripada konsep dan tujuan asal blog ini diwujudkan. Illustrasi ini sebenarnya menggambarkan perasaan penulis ketika ini(jam 4.10 pagi masih mebuat asgment,,hehe)..
Namun apa pun, apabila dalam keadaan tertekan dengan bebanan tugasan (akibat kelapaan penulis sendiri), penulis mengingatkan diri sendiri dan yang lain supaya untuk menenangkan diri yang sedang dilanda keserabutan dengan tidak lupa bacaan rutin seperti Al-Quran & Al-Mathurat..Pengalaman penulis sendiri merasa kurang sedikit perasaan tertekan apabila ayat-ayat suci Al-Quran dibacakan..

Refleksi Kendiri:-
Begitu sukar pada saat ini untuk aku betul-betul istiqamah maka "Ya Allah tetapkan aku supaya sentiasa Istiqamah dalam membaca Al-Quran dan Al-Mathurat pada setiap hari"

3 comments:

Anonymous said...

valuable tips!!

bro.zabar said...

seorang sahabat pernah berkomentar "dalam kita duduk berzikir pun kita boleh buat maksiat;ini kan tidak" semoga kita semua diberi kekuatan untuk sentiasa beristiqamah.

sakura said...

"Membiarkan orang lain sahaja yang bermotivasi dalam memperolehi pahala bukanlah sifat orang beriman. Jangan biarkan kata-kata negatif orang terhadap sesuatu yang baik untuk akhirat kita, membantutkan semangat. Jadikan ia pendorong dan motivasi..."

semoga kita semua dapat menghadapi hari2 dengan penuh ketabahan dlm keberkatan Nya..

Post a Comment

 
brozabar. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.